22. 04. 2017.

ISTINA O JUNACIMA SA DRUGE STRANE



  1. BISERI O VODITELJIMA EMISIJE “DRUGA STRANA”

Možete ih čuti petkom od 13,30 na 105,20 MHz koje emituje RTV Srebrenica ili uživo uz svakodnevnu pivu u jednom lokalu u Srebrenici poznatom kao “Kojina kafana”. Poznati su široj javnosti pod umjetničkim imenima MIKI Sinidikat i 24hMarket
Kako bi ste ih bolje upoznali evo nekih detalja koji se o njima prepričavaju u gradu. Obojica su zaljubljeni u ovu dole na slici i tako da često petkom imaju živi nastup u pomenutom lokalu.




 Ovo su tri svakodnevne rečenice koje oni razmjenjuju i ubijeđeni su da uvijek govore istinu: 1. Idemo na jedno, 2. Popijemo i idemo, 3. Od sutra ne pijem.


-       Životna deviza momka kojeg zovu MIKI Sinidikat: “Bolje malo pivo nego veliko hvala”

-       Životna deviza momka kojeg zovu 24hMarket: “Alkohol je naš najveći neprijatelj, a samo kukavice bježe od neprijatelja”


-       U zgradi kod Vatrogasnog, kasno uveče zvoni neko na vratima. Pred vratima stoji 24hMarket s očitim problemom s ravnotežom i govorom: "Oprostite što smetam. Nestalo mi je piva, pa sam htio pitati, je li to samo kod mene, ili u cijeloj zgradi"?

-     
-       MIKI Sinidikat ponekad kad krene iz Bratunca ima KLAUSTROFOBIJU - Strah od zatvorenih prostora. Krenuo je u birtiju, ali ga je strah da je zatvorena.

-       MIKI Sinidikat je veliki borac za radnička prava. Jednom tako u trenutku pivske iskrenosti priča on meni: “Ponekad kad pomislim na sva piva koja sam popio osjećam se posramljenim. Onda pogledam u čašu i razmišljam o radnicima pivare i svim njihovim nadama i snovima. Ako ne popijem to pivo, oni neće imati posla i njihovi snovi će se srušiti. Onda kažem sebi: Bolje je da ja popijem to pivo i omogućim im da ostvare svoje snove, nego da budem sebičan i mislim samo na svoju jetru”

Nema komentara:

Objavi komentar