01. 05. 2018.

IZ INATA HOĆU, ETO BAŠ HOĆU



HOĆU, ETO BAŠ HOĆU…
Dugo godina radim ovaj svoj novinarski  posao i evo skoro do penzije stigoh radeći ga. Pisao sam i objavljivao u mnogim medijima manjim ili većim, lokalnim i svjetski znanim, domaćim i stranim…Zato hoću sa vama prijatelji moji da podijelim malu radost  i činjenicu, da a uoči Praznika rada, svjetski medij  Deutsche Welle, za koji radim gotovo dvije decenije, u jednom danu mi objavi  dva teksta, br. 1000 i 1001 koje za njih pišem.
Vama neprijatelji moji, što pokušavate da mi na svaki način napakostite, naudite i što bi ste sretni bili da me nema, ostavljam žalost, ima me i biće me zauvijek …
Ljubim vas u čelo kad obraza nemate
Marinko Sekulić Kokeza


TEKST br 1000 ČITAJTE OVDJE

TEKST br 1001 ČITAJTE OVDJE


Nema komentara:

Objavi komentar