04. 03. 2017.

Budimo ljudi,pomozimo ljudima



Azem će dobiti kupatilo...

Već smo objavljivali tekst i tonski prilog na rtv Srebrenica o potrebi da se pomogne sedamdesejednogodišnjem Azemu Mehanoviću u Osatu koji bez ikakvih primanja,bez vode i kupatila živi sam u drvenoj brvnarici. Azem je i tada rekao da ga nije napustila vjerau to dajoš  ima  dobrih ljudi.i I ima ih zaista i dobrih i koji hoće pomoći.






Nakon što su vidjeli taj tekst javili su mi se Suljo Nalić i Enisa Sarikaya naši sugrađani iz Srebrenice koji danas žive u Austriji.Oni su započeli sakupljanje pomoći za Azema među svojim prijateljima i taj novac će već za uskršnje praznike donijeti lično Suljo Nalić.
 Dogovoreno je da se akcija izgradnje kupatila za Azema odvija preko zvaničnih organa odnosno, putem MZ Osatica i njenog vrijednog Predsjednika Hajrudina Hajre Mašića. Mašić se već u brojnim dosadašnjim aktivnostima pokazao kao vrijedan,pouzdan i nadasve pošten čovjek, spreman da do zadnjeg doniranog centa položi račun donatoru i pokaže da je pomoć  istinski stigla do onog kome je namijenjena. On je prvi bio u brojnim aktivostima za dobrobit svih građana MZ Osatica, u sve to uložio mnogo svog truda, rada i ličnih sredstava a da za to nije tražio nikakvu nadoknadu i priznanje.Svaka mu čast,priznanje mu se mora odati i javno jer takvi primjeri kao što je Hajro Mašić nisu baš česta pojava u ovim našim vremenima lopovluka u Bosni.
Hajro je danas posjetio Azema,što možete pogledati na njegovom fb profilu i na licu mjesta se uvjerio da Azem ima vlastitu vodu iznad kuće za koju trebe iskopati 150 metara kanala,kupiti i položiti crijevo za vodu i dovesti vodu do njegove kućice uz koju bi se kupatilo trebalo dozidati. Zato još jednom molimo sve koji mogu pomoći da pomognu ali isključivo da kontaktiraju Suljo Nalić (fb profil Suljo Kika Nalic) Enisa Sarikaya ili Hajrudin Mašić (fb Hajrudin Masic) ili lično Azem Mehanović. Nemojte nikako pomoć za Azema uplaćivati na neki žiro račun jer on nema otvoren  račun a pojavile su se glasine da je neko to uradio u njegovo ime. Iako smo to provjeravali i prilično smo sigurni da je ova glasina lažna ipak upozorenje stoji.
Autor Marinko Sekulić Kokeza
(zabranjeno preuzimanje teksta i fotografija bez jasnog navođenja izvora)


P-S.
 G-din Fadil Cvrk, naše gore list iz SAD, ličnom porukom mi se javio u isto vrijeme kada sam pisao gornji tekst. On je još ranije u kontaktu sa Harudinom Mašićem, pokrenuo akciju da se pomogne Azemu. Evo dijela te poruke iz koje se vidi kako će Azemu pomoći i dobri i humani ljudi koji danas žive u SAD.

“Poštovani prijatelju, Iako se ne poznajemo  lično, čuo sam za Vas i imate moje iskreno poštovanje i uvažavanje. Što se tiče apela tj. nekog vida upozorenja za pomoć Azemu,ja sam upoznat sa tim slučajem i upravo Hajrudin je jedna od osoba sa kojim sam bio u kontaktu vezano za Azema i on dobro zna način našeg rada kojeg sam mu objasnio, tako da mogući način donacije putem žiro računa nije dio naših aktivnosti sa čim je Hajrudin i upoznat. Sve naše donacije idu isključivo putem TV emisija, i to Ispuni mi želju, Hayat TV i Istina TV koju vodi Munira Dzabija. Ja sam za Azema Muniri već poslao donaciju o čemu sam Hajrudina informisao. Munira će u toku naredne 2 sedmice, doći u Srebrenicu i uz koordinaciju Udruženja Prosvetitelj ,u njihovim prostorijama biće uručena naša donacija Azemu i još 4 porodice sa tih područja. Imao sam plan i želju da Munira napravi TV prilog kod Azemove kuće, što bi bilo efikasnije, ali je nemoguće za isti dan obići 5 porodica koje žive na području 3.opstine (Srebrenica -3,Bratunac- 1 i Zvornik -1),tako da smo planirali da u dogovoru svi dodju i u prostorije ovog Udruženja, sa svima se obavi kraći intervju i snimak i tom prilikom lično uruči skromna novčana donacija. Svako dobro Vam želim i mnogo uspjeha u daljem radu. Srdačan pozdrav”!

 

Nema komentara:

Objavi komentar